lördag 13 september 2008

Milli no 1


Milli blev nr 1 på Råå specialen
En stolt matte.
Och resten av syrrorna blev 2,3 och 4 ,helt otroligt.
Även brosorna fick placeringar.
Sighsten Nr 1 och Saros nr 3.

Och såhär skrev domare Jesper Pedersen(dk)
"Mkt feminin,god storlek,dejligt uttryck,god pigment,korrekt bett,
Bra förbröst,välansatt skuldra,god benstomme,välvinklad bak,
Korrekt bett,god färg o päls. Flott temprament men behöver
mer träning på att visa tänderna" Ja vad säger man ,Milli äger


...Milli hemma på altanen och slappar ,det är hon väl värd.
En halv leverpastej ask senare.

4 kommentarer:

Lolo sa...

Hej fina lillsyrran,

Grattis igen till din stora framgång i Råå. Ni är så fina allihopa och jag är så stolt över mina småsyskon må du tro.

Massa goa nospussar till dig från din brorsa Hannibal

Camilla sa...

Hej och grattis igen! Vi hade ju som tur var Milli att heja på när vi själva hamnade efter hennes brorsor ;) Jag fick bita mig i tungan för att inte ropa "Heja" när ni sprang förbi i :D Så gör man ju inte på hundutställning...

Hoppas ni får tid att ses någon dag, men jag förstår att allt går i ett...Kito och jag går två kurser och är med i en träningsgrupp så veckorna springer förbi.

Kram Camilla o Kito

Villa Berngard sa...

Hej!
Så fin Millie är med sin rosett på Ghali´s hemsida :)
Grattis igen!
Alltid lika kul att träffa er! Hoppas vi ses snart igen.
Kram Karin & Saros

Villa Berngard sa...

Tack för grattiset till Saros BIR!
Vi är så glada över lillkungens prestation :)
Saros och jag tänkte komma och hälsa på er en dag.....som jag iofs tänkt nu i tre månader...men denna gången tänkte jag att det skulle bli av :o)
Hur ser nästa vecka ut för er?
Jag hör av mig!

Vi ses kanske i Veberöd på söndag?
Kramar Karin & Saros